Calella canvia l’estratègia de promoció turística per Internet

webcalellabarcelona

Calella estrenarà nova web turística a principis de maig. És una gran aposta del Govern Municipal per donar un gir en el que ha estat fins ara la comunicació promocional de la destinació, passant a oferir-la com una ciutat on viure experiències i “Moments de felicitat”. Aquesta és la primera acció que resulta de l’estudi sobre màrqueting turístic a Internet que l’any 2015 es va encarregar a l’empresa eMascaró, amb una inversió de 16.000 euros. La web mantindrà el domini calellabarcelona.com amb una doble intenció: distingir-se territorialment del barri de Calella de Palafrugell i reforçar la proximitat amb la capital catalana.

No s’està fent simplement una actualització del disseny i dels continguts, sinó que amb la nova web calellabarcelona.com s’entrarà en un nou concepte de promoció de la destinació turística. Això és el que es va encarregar a la consultora eMascaró i que es presentarà el pròxim mes de maig, coincidint amb l’arrencada de la temporada turística.

La regidora de Comunicació i Noves Tecnologies ha assegurat que aquesta nova eina situarà Calella com una destinació intel·ligent, a partir de la qual el visitant podrà planificar prèviament l’estada, abastant aspectes com els atractius naturals, la gastronomia o l’oferta de serveis i de cultura.

“Permetrà filtrar per temes i, amb mapes de situació, veure on estan ubicades les platges o els punts wifi de la ciutat. Fins i tot també l’apartat ‘Els meus moments’ on es podrà fer una llista de llocs favorits per visitar. El fil conductor serà el ‘Moments de felicitat’ que ja fa temps estem implementant en matèria de comunicació turística”, ha exposat Lorena Sánchez.

“És un gran projecte de ciutat”, ha assegurat Sánchez, qui explica que el nou web convidarà als usuaris a visitar Calella els 365 dies l’any i interactuar amb la gent i participar de la vida de la ciutat: l’activitat cultural i de lleure.

No es tracta de presentar simplement catàleg d’atractius sinó de vendre experiències. “Volem proposar-los que es barregin amb nosaltres i gaudeixin d’una revetlla marinera, per exemple”, ha apuntat Sànchez.

Una navegació fàcil i intuïtiva, fins i tot divertida avancen, és el que trobaran els usuaris que accedeixin al nou web turístic de Calella, que estarà disponible en diferents idiomes –català, castellà, anglès, francès, alemany i rus– i on s’inclouran els enllaços per facilitar la contractació de serveis o, si més no, la redirecció als portals específics.

La regidora de Comunicació i Noves Tecnologies també ha destacat l’avanç que suposarà quant a l’autogestió de continguts. “El podrem dirigir a públics objectius, per exemple de turisme familiar o esportiu; i l’anirem canviant a mesura que canvia la vida a la ciutat”, ha indicat la regidora, qui posa en valor també la informació que s’obtindrà dels indicadors analítics que incorpora la programació del nou web. “Podrem saber qui ens visita i el seu perfil”, ha afegit.

Es mantindrà el domini calellabarcelona.com per distingir la destinació del barri gironí de Calella de Palafrugell i, alhora, reforçar la vinculació i la proximitat de la ciutat amb la capital catalana, que és una de les marques turístiques més reconegudes internacionalment.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *