Calella ampliarà aquest estiu l’oferta d’activitats a la platja

Imatge d’arxiu
Imatge d’arxiu

Es faran sessions gratuïtes de balls i exercicis a l’àrea de les guinguetes per seguir dinamitzant la platja a l’estiu. Són activitats que tenen molt seguiment per part dels turistes que viatgen en família i, per això, s’han incorporat aquesta temporada a la cartera de serveis que oferirà l’Agència Turística de Calella. Començaran per Sant Joan i s’allargaran fins l’11 de setembre.

Hi haurà activitats diferenciades al llarg del litoral calellenc, quatre cops per setmana a partir de les cinc de la tarda. “S’han definit en funció del perfil de cadascun dels clients de les guinguetes”, ha explicat Isabel Mallol, presidenta de l’Associació Turística de Calella. “Es farà tait-xí al Nui Beach, zumba al Blue Bar i salsa al Bahari i al Xiri 9. Ho fan amb altres destinacions per a la gent que encara té ànims de quedar-se a les guinguetes i disfrutar de la platja a la tarda”, ha afegit.

Aquestes activitats estan finançades, a través de l’Agència Turística de Calella, pel sector privat i l’Ajuntament de Calella. Se’n farà promoció a través de fulletons informatius que es distribuiran pels establiments d’allotjament, però també s’adrecen al públic local. Complementaran les visites guiades que es fan al centre històric i al Far, també al Museu del Turisme –que es preveu reobrir al públic el pròxim mes de juny–; o les passejades de nordic walking, les activitats infantils i les sortides amb caiac.

Aquest serà el segon estiu de funcionament de les guinguetes de platja, una aposta per la qualitat que aplaudeix la presidenta de l’ATC, tot remarcant la notable afluència de clients que ja tenen especialment durant els caps de setmana i els que tenen una ubicació més central. Mallol reconeix la inversió de l’empresariat, que ha arriscat per un negoci que té un retorn a llarg termini.

En relació a una de les inquietuds expressades pel sector privat l’estiu passat, quan demanava un reforç de l’enllumenat públic al Passeig de Manuel Puigvert, Mallol ha puntualitzat que les queixes es van traslladar en el seu moment i que no n’han tornat a parlar amb el Govern Municipal. “Havíem tingut queixes pels propis participants de l’Ironman que entrenaven al passeig sobretot per la prova d’octubre (…) Ho vam plantejar llavors i no n’hem parlat més del tema. Entenem que si consideren que hi ha alguna deficiència, hi posaran solució”, ha manifestat Mallol.

La F1 punxa en les previsions d’ocupació a Calella

L’esport continua sent un dels pilars de la promoció turística de la destinació locals, sustentada també per les proves internacionals que se celebren al territori. Ho és l’Ironman, però en menor mesura el 70.3 del maig en què hi participen esportistes amateurs i de proximitat que no fan nit als hotels de la ciutat. Enguany, a més, el sector també trobarà a faltar un client que havia donat molt d’alè en els mesos previs a la temporada alta. Són els seguidors de la F1, que canviaran d’hàbits en aquesta edició del Gran Premi que tindrà lloc aquest cap de setmana al Circuit de Barcelona-Catalunya, a Montmeló.

“És veritat, hi havia grups abans que ara no venen i he sentit diverses opinions de clients fidels, sobretot de França, que diuen que les entrades no són barates i això provoca una selecció de públic molt determinat. Pot ser qui sigui aquesta una de les promocions que fem la temporada vinent per veure si li donem més joc a aquest cap de setmana”, ha avançat la presidenta de l’ATC.

És un públic més exclusiu, d’alt poder adquisitiu, que optaria per allotjar-se als hotels de la capital catalana, aprofitant les millores de mobilitat que s’han fet a l’entorn del circuit.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *