Segona sessió sobre l’abordatge de l’autisme infantil per als docents

Imatge d’arxiu

Demà es farà la segona sessió sobre detecció i abordatge a l’àmbit escolar de l’autisme infantil. Es tracta d’un conjunt de quatre sessions dirigides als educadors de les escoles bressol i els centres d’infantil i primària de Calella que es fan des de l’àrea d’Educació i el Servei Municipal d’Assessorament Psicopedagògic (SEMAP).

Maria Àngels Mejías, psicòloga municipal, ha explicat quin és l’objectiu d’aquests tallers.+

Aquest any vam triar el tema de l’autisme perquè hem detectat que cada cop es diagnostiquen més casos de nens amb TEA, i l’objectiu és oferir informació sobre que és aquests trastorns als educadors, en què consisteix, quins són els símptomes més importants perquè ells ho puguin detectar i sobretot el més fonamental és donar estratègies perquè ells puguin abordar-ho dins de l’aula. Intentem que sigui una formació molt pràctica, molt aplicada, més que una cosa teòrica.

La sessió es farà demà de 10 h a 13 h al centre de formació Francesc Grau i Viader. La tercera serà el dissabte 3 de març.

A continuació podeu recuperar l’entrevista íntegra a la psicòloga municipal, Maria Àngels Mejías.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *