Posposada l’elecció de l’enllaç territorial de Podem Catalunya al Maresme pel mes de setembre

IMG_20180708_121249 (1)

Avui al matí en l’assemblea oberta convocada per Podem Catalunya al Passeig Manuel Puigvert s’hauria d’haver escollit l’enllaç territorial maresmenc de Podem. El motiu han estat unes candidatures d’últim moment que s’han afegit a les dues que s’havien presentat fins avui i que han fet que es posposi fins al setembre l’elecció definitiva.

A l’acte hi ha assistit Concepció Abellán, portaveu de Podem Catalunya i Secretaria del Moviment Popular que ha explicat la necessitat de tenir un enllaç territorial i la seva conveniencia.

De momento des de la secretaria organización ya tenemos unos enlaces asignados pero lo que queremos también es que la propia comarca elija unos propios. Así trabajamos en equipo. Lo bueno de esto es que todo lo que se diga llegue de forma transversal y así toda la información va trabajándose en conjunto. Pero además, antes había una separación entre dirección y los círculos así que lo que no queremos nosotros, es que eso pase. Queremos todo lo contrario, que los círculos sean participes de cualquier decisión que se vayan tomando en los territorios. Y por eso la importancia de tener personas escogidas ya desde los propios círculos en forma territorial.

Ha vingut a Calella, també Ana Carla Messino, responsable de l’àrea de migracions que ha parlat de la crisi migratòria actual en què es troba sumida Europa i de les tancades de migrants que hi ha a l’antiga Escola Massana de Barcelona, a l’Hospitalet de Llobregat, Badalona i Blanes on hi ha unes quinze persones que reclamen “papers per tothom”.

No es solo un problema Europeo, es un problema de lucha de clases. Tenemos al señor Donald Trump que es hijo de una inmigrante y parece que se olvido, haciendo y diciendo un montón de barbaridades. Nadie viene a quitar lo de nadie, la gente tiene derecho a vivir su vida en dignidad y en libertad, y tiene derecho a huir del horror. No podemos decirle a nadie que se tiene que quedar en una tierra donde caen bombas y muere gente todos los días.

També s’han fet tallers i una arrossada popular.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *