Per què no és el mateix facturar que guanyar diners?

IMG_2172

Abans de tirar-nos a la piscina hem de saber si hi ha aigua. És el símil que utilitza Martí Roca, formador de NEMHI i18n, per explicar la importància de fer una bona anàlisi de costos abans d’acceptar o tirar endavant qualsevol feina. Ell és el conductor de les sessions que s’estan fent des de la setmana passada a l’àrea de Promoció Econòmica de la Fàbrica Llobet-Guri, en una acció conjunta dels ajuntaments de Calella, Canet de Mar, Pineda de Mar i Tordera.

Roca exposa les dificultats que tenen les empreses de serveis per fixar preus que siguin competitius i que, alhora, garanteixin que es cobreixen costos i generin beneficis.

La majoria de persones venen amb projectes de serveis i definir els costos quan produeixo un bé és relativament senzill, però resulta més complexe quan oferim serveis. En aquesta formació el que genera més interès és com definir els costos, què he de tenir en compte per fixar un preu que em cobreixi els costos i generi beneficis.

La formació que s’està fent s’adreça a empreses i emprenedors de l’Alt Maresme. La setmana passada es va tractar de la comptabilitat i l’última sessió, que es farà demà dimarts al migdia, se centrarà en temes de fiscalitat.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *