Oncolliga presenta la campanya “Posem-li pebrots al càncer”

Logo-pebrots_2017_BR

Es realitzarà els dies 2 i 3 de febrer en col·laboració amb Codis Supermercats, que és la xarxa comercial on es podran comprar les bosses de pebrots vermells que donen nom a la campanya, a canvi d’una donació d’1,50 euros. Aquesta s’organitza amb motiu del Dia mundial contra el Càncer, que se celebrarà el pròxim 4 de febrer.

La campanya es durà a terme també al local de la cadena de supermercats que que hi ha a la ciutat. L’objectiu és arribar a vendre’n 100.000 unitats per ajudar així a finançar els projectes de suport i atenció a persones amb càncer i els seus familiars.

Des d’Oncolloga Calella, Maria Pera i Mònica Bruneri, han explicat alguns dels serveis que ofereixen: “Tenim el SSID (servei de suport immediat a domicili) amb un cuidador que ajuda a les persones en l’etapa final de vida, en temes d’higiène personal i de cures. També fa de psicòleg per a la família, i ara estem intentant que s’ampliï amb més hores”.

Oncolliga Calella també ofereix un servei de psicooncòloga, que visita cada dijous a la tarda. Recorden que tenen altres articles a la venda per cobrir les despeses de la seva activitat. Entre d’altres, paraigües i calendaris que inclouen fotografies de grup d’altres entitats de la ciutat. Estan disponibles en diverses botigues de Calella.



La campanya Posem-li pebrots al càncer està apadrinada, entre d’altres, per la cuinera Ada Parellada, el grup Blaumut, o el director de Coneixement i Recerca de l’Institut Català d’Oncologia.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *