L’Oficina Local d’Habitatge ha atès més de 1.800 consultes durant el primer semestre de 2017

oficina2

D’aquestes, gairebé 1.500 han estat visites ateses de manera presencial a les instal·lacions situades a la Plaça Vicenç Ferrer.

Segons l’informe de seguiment relatiu a l’activitat de l’Oficina Local d’Habitatge, 266 han sigut per telèfon, i 47 a través de correu electrònic.

També s’han registrat, revisat i traslladat 488 documents a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya. Així mateix, s’han tramitat més de 400 sol·licituds per a les dues línies d’ajuts al lloguer que ofereix la Generalitat de Catalunya.

L’oficina, inaugurada el setembre de 2016, va nèixer amb la vocació de servei supramunicipal i compta amb la participació de l’Ajuntament de Sant Pol de Mar. A més, la voluntat del govern a l’hora d’obrir una oficina local d’habitatge era acostar al ciutadà el catàleg de serveis que ofereix l’Agència d’Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

Així mateix, l’Oficina Local d’Habitatge incorpora la Fundació Hàbitat Solidari, avalada per l’Ajuntament de Calella, gestiona en l’actualitat 85 pisos buits. Els ofereix a famílies vulnerables a preus de lloguer social i en garanteix el cobrament als propietaris.

Hem parlat amb en Josep Torres, segon Tinent d’Alcaldia d’Habitatge, podeu recuperar l’entrevist aquí

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *