L’OAC disposarà d’un servei específic sobre gestions i tràmits urbanístics

La nova Oficina d’Atenció Ciutadana de Calella, inaugurada oficialment ahir a la planta baixa de l’Ajuntament Vell, tindrà un punt d’assessorament tècnic i informació exclusiu per a temes relacionats amb l’urbanisme.

S’hi podran fer tràmits com, per exemple, peticions d’ocupació de la via pública o permisos d’obres menors. “Una tècnica d’urbanisme es desplaçarà a l’OAC per complementar la informació i assessorar als ciutadans, amb la visió d’una única administració i un únic cos de servidors públics”, va explicat l’alcaldessa Montserrat Candini.

La nova Oficina d’Atenció Ciutadana està ubicada en un espai totalment reformat i disposa de quatre taules d’atenció a l’usuari, a més d’una recepció. La inversió per adequar les instal·lacions, on fins ara hi havia una sala de conferències polivalent, ha estat de 16.000 euros. A tot això, s’està habilitant una sala de reunions que culminarà aquest procés.

El servei centralitzat de tràmits i gestions permet fer un salt qualitatiu endavant en termes d’eficiència i proximitat de l’administració en la seva relació amb el ciutadà. “La premissa és de màxima informació, modernitat, accessibilitat; i sobretot el principal objectiu és que la informació es doni de manera àgil i ràpida. Volem acabar amb les cues. La gent haurà de demanar el seu torn i se’ls avisa per rebre atenció”, subratllava Candini.

El personal de la nova Oficina d’Atenció Ciutadana ha rebut formació específica per prestar el servei. Estarà oberta de dilluns a divendres de dos quarts de nou del matí a les dues de la tarda.

A continuació podeu recuperar íntegrament l’entrevista a Montserrat Candini.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *