La Guàrdia Civil carrega contra els concentrats que protestaven per la violència de l’1-O

4 persones van resultar ferides de diversa consideració ahir al vespre durant una concentració ciutadana que es va fer a les portes d’un dels hotels on s’allotgen els agents de la Guàrdia Civil a Calella.

La concentració, on es cridava «fora forces de l’ocupació», va acabar amb corredisses, insults i agents agredint amb contundència als ciutadans.

Els ferits van ser atesos a Urgències de l’Hospital Sant Jaume de Calella per contusions a cames, braços i a l’esquena. Ho explica el director assistencial en funcions de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, el doctor Marcel Prats.

Fins i tot l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, va dirigir-se al lloc dels fets per demanar als comandaments de la Guàrdia Civil respecte pels ciutadans. Durant una breu conversa, Candini va dir als agents que des de l’Ajuntament sempre s’ha practicat un respecte institucional escrupolós. Va recordar que ella convida als comandaments de la Guàrdia Civil, com a la resta de cossos de seguretat estatals, a totes les juntes locals de seguretat.

Potser t'interessa

6 Respostes

  1. Diego escrigué:

    Lo siento mucho. Esos policias y los del domingo tendrían que estar en la carcel, así como los que les han dado las ordenes. Menuda desfachatez

  2. Thepioyo si se puede escrigué:

    En primer lugar quiero decir que soy de una comarca en noroeste de León ….del Bierzo…
    En primer lugar quiero condenar las actuaciones de la Guardia Civil y del CNP
    Tambien quiero decir que la mala información que los medios de desinformación nos han dado ,han echo ver en toda España una Cataluña poco menos que libertina…..
    Se que hay gente que habria votado que si ,otra tanta que no pero lo que no es justificable la desproporcionada actuación de la policía contra gente pacífica como podria ser mi madre si viviera ahí …..
    El gobierno tanto del PP como del PSOE siempre han demonizado todo intento de reproche a sus mierdas de medidas que solo beneficia a unos pocos
    Nos pasó aquí …..nos pegaron, nos detuvieron , nos juzgaron como terroristas y todo ello ante la mirada de toda España pensando que estaban reduciendo a unos privilegiados que se retiraban con 2500 euros con 45 años y nada más lejos de la realidad .
    Estos “polis” seguro que hay alguno de los que vinieron aquí tenían que estar ya en la cárcel desde hace mucho lo único que hacen es ensuciar el nombre del cuerpo antes de acabar solo decir Visca Catalunya lliure y Bierzo zeibe

    • Jose escrigué:

      Estoy de acuerdo contigo al 100%, vivo en Vitoria-Gasteiz pero me he criado en un pueblo de la ribera del Orbigo, en el que por cierto varios de sus vecinos son del CNP, son amables, amigos, alguno hasta familiar y lo que yo vi el Domingo no parecían policías parecían una manada de zombis drogados.

  3. mamamam escrigué:

    tenéis el coco comido, pobres adoctrinados de Deu

  1. 02/10/2017

    […] bajó anoche a la calle donde se produjeron las cargas. En el vídeo que encabeza esta información, realizado por Radio Calella TV, la televisión del municipio, se observa como Candini mantiene una tensa conversación con un […]

  2. 02/10/2017

    […] bajó anoche a la calle donde se produjeron las cargas. En el vídeo que encabeza esta información, realizado por Radio Calella TV, la televisión del municipio, se observa como Candini mantiene una tensa conversación con un […]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *