Entra en funcionament l’Oficina d’Atenció Ciutadana a la plaça Vicenç Ferrer

Imatge d'arxiu
Imatge d'arxiu

És un servei conjunt dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local, que disposa d’un traductor que facilita la tramitació de denúncies per part dels turistes que visiten Calella. L’Oficina d’Atenció Ciutadana estarà oberta fins el 15 de setembre, en horari de matí (11.00h a 14.00h) i tarda (15.00h a 21.00h).

El tinent d’Alcaldia de Seguretat, Albert Torrent, ha confirmat que la majoria de denúncies que es presenten són per robatoris de carteres i bosses.

Bàsicament són furts, i no només aquí a la ciutat. També hi ha turistes que visiten Barcelona i és allà on en són víctimes però els recomanen que facin la denúncia a la ciutat on pernocten i la presenten el mateix dia o l’endemà. Però tot és per les onades que patim a l’estiu de robatoris de carteres i bosses.

En la línia de les recomanacions donades pels Mossos d’Esquadra, el tinent d’Alcaldia de Seguretat recomana als locals i als turistes que es desplacin i viatgin amb l’imprescindible a sobre.

A continuació podeu escoltar l’entrevista íntegra a Albert Torrent.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *