Calella ha compartit l’experiència local com a destinació turística intel·ligent en un congrés a Barcelona

Ha estat la primera participació local a l’esdeveniment organitzat per la Càtedra de Turisme, Hostaleria i Gastronomia de la UB, que ha reunit més de 250 professionals i acadèmics del sector per abordar les principals tendències en turisme intel·ligent. El responsable de Comunicació 2.0 de l’Ajuntament de Calella, Ferran Muñoz, va ser l’encarregat de presentar el projecte local i les accions per implementar l’ús de la tecnologia de forma innovadora, intel·ligent i sostenible.

En declaracions a Ràdio Calella TV, Muñoz ha explicat quin és el concepte d’smart city que es treballa a nivell local.

Per Calella una destinació turística intel·ligent fa referència a l’estratègia de millorar la qualitat de vida dels veïns, l’experiència del turista, captació de nous perfils de visitants, l’optimització de les accions de promoció i reforç dels compromisos de sostenibilitat econòmica, sòciocultural i mediambiental de la ciutat.

Muñoz ha exposat algunes de les accions concretes per avançar en aquesta direcció que s’estan duent a terme en el marc del Pla Estratègic Calella 2020. Començant per la creació d’una unitat encarregada de millorar internament la gestió del turisme i totes les activitats que promou la destinació. També s’ha encarregat un estudi de reputació en línia.

S’ha encarregat amb el suport de la Diputació de Barcelona per conèixer de més a prop quina és la percepció que té el turista sobre la qualitat de la destinació. Ens referim a allotjament, restauració i atractius turístics de la ciutat.

El responsable de Comunicació 2.0 de l’Ajuntament de Calella i project manager de Calella Smart Tourism Destination ha anunciat que la ponència al congrés barceloní ha captat l’interès d’empreses de telefonia i comunicacions i entitats bancàries.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *