‘Calella està de moda’ busca captar l’atenció dels turistes amb desfilades en hotels i a la riera Capaspre

"Calella està de moda", l'any passat

El certamen ‘Calella està de moda’ obre dijous la tercera edició amb desfilades a peu de carrer de roba, calçat, complements i estètica, incorporant enguany a més degustacions gastronòmiques dels establiments participants a la iniciativa impulsada per FestaMusic Grup i l’Ajuntament de Calella. Els flaixos s’acompanyaran enguany de passis en hotels de la ciutat, i divendres es repetirà la Shopping Night, amb descomptes, sortejos i música en directe. La passarel·la central de moda es trasllada enguany a la riera Capaspre, guanyant en espectacularitat.

Calella es vesteix amb les tendències que marcaran la pròxima temporada, mostrant l’oferta en roba, calçat, complements, perruqueria i maquillatge del comerç local. Amb l’objectiu de dinamitzar el sector i promocionar-lo, aquest dijous arrenca la tercera edició del Calella està de moda.

De dijous a dissabte, hi haurà un flaix i una desfilada diària (a les 20.00h i a les 20.30h) en què els models mostraran les peces que es troben a les botigues adherides. En el primer de la jornada, a més, s’oferirà una degustació gastronòmica. Tindran lloc al carrer Església, el principal eix comercial de Calella, i a la plaça Vicenç Ferrer.

Com a novetat, hi haurà desfilades a l’interior d’hotels, ubicats en diferents indrets de la ciutat. “Volem que molts turistes vegin que Calella està de moda també per a ells i, per això, farem desfilades després dels flaixos al carrer en tres hotels de la població. A la zona per damunt l’N-II, divendres estarem a l’hotel Mar Blau, dissabte a prop de la riera Capaspre a l’hotel Best Western Les Palmeres, i aquest dijous a l’hotel GHT Balmes”, ha explicat Frank Cardó, director de FestaMusic Grup.

La Shopping Night canvia de dia i enguany es farà el divendres, quan els comerços tindran la possibilitat de mantenir la persiana aixecada fins a mitjanit i organitzar activitats per animar les compres. “Posarem músics a la plaça de l’Església, on també hi haurà inflables per als nens. Els establiments faran descomptes, promocions, alguns sortiran al carrer, fins i tot alguns tindran dj’s que posaran música. Les mateixes botigues s’animen perquè veuen que l’esdeveniment els permet lluir i mostrar el seu producte”, ha indicat Cardó.

L’inflable per als infants serà divendres a la Plaça de l’Església i l’endemà dissabte a la Plaça Vicenç Ferrer, obert durant la tarda i fins el vespre.

L’acte principal del Calella està de moda tindrà lloc diumenge, amb un canvi respecte edicions passades. La Passarel·la Central es trasllada a la riera Capaspre per créixer en dimensions i espectacularitat. Es guanyarà en metres per a la desfilada dels models i capacitat per als espectadors. “Hi haurà més cadires i disposarem d’un espai més ampli per als vestidors, que abans ens limitava una mica”, ha admès el director de FestaMusic Grup. Aquesta és la mostra per excel·lència de les últimes tendències en roba casual, vestits per a cerimònia i de núvies, calçat i complements, a més de perruqueria i maquillatge, que ofereix el sector comercial de Calella. “Aquest any tindrem molts nens i nenes sobre la passarel·la, la qual cosa agrada molt al públic i a les famílies”, ha destacat el director del certamen de moda. La Passarel·la Central començarà a les 20.00h i s’unirà a la celebració del sisè aniversari d’Oncolliga Calella.

És una iniciativa impulsada per FestaMusic Grup i l’Ajuntament de Calella, amb la col·laboració del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Associació Calella Centre Comercial.

Concurs de fotos a Instagram

En el marc de la celebració del Calella està de moda i en col·laboració amb l’Associació Calella Centre Comercial, enguany la cita amb les noves tendències vol entrar a les xarxes socials com a plataformes perfectes per a la promoció dels esdeveniments. Per primera vegada, s’ha convocat un concurs fotogràfic a Instagram en el qual hi podran participar totes les imatges que estiguin etiquetades amb #CEDM2015, optant a guanyar un xec regal valorat en 150 euros.

El premi serà per a la fotografia que sumi més likes i es podrà bescanviar en qualsevol dels establiments adherits a l’entitat de botiguers de Calella.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *