Calella es promociona a Alemanya com a destinació cicloturista

(Foto: Calella Barcelona)

Calella ha participat a la fira CMT a Stuttgart, una de les més importants del sector, que reuneix més de 2.100 exhibidors de tot el món per oferir diverses opcions de vacances als alemanys. Aquest mercat continua sent un dels més importants per a la destinació local, amb un total de 231.876 pernoctacions entre els mesos de maig i octubre del 2018. És el quart en importància, per darrera de l’espanyol, el rus i el britànic.

La fira està dedicada al turisme i l’oci en general, amb interès per a tot tipus de productes com el cicloturisme, el golf o l’enoturisme. Calella hi ha estat present dins l’estand de la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme.

Les dades d’accés al web calellabarcelona.com provinents d’Alemanya constaten un interès creixent per la destinació. Durant l’any 2018, les visites al web han crescut un 80% respecte l’any anterior. Pel que fa als continguts més visitats, els alemanys tenen curiositat pels voltants de Calella i què visitar a prop de la ciutat, així com el calendari d’activitats i esdeveniments i el Far de Calella.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *