Calella Centre Comercial presenta la campanya nadalenca del SumaQuilòmetres

Des de l’Estany de Banyoles fins al llac de Làdoga, a Rússia, que la destinació més llunyana a la que poden optar els clients de les botigues de Calella que participin a la campanya nadalenca del Sumaquilòmetres, que arrenca aquest dissabte 1 de desembre i finalitzarà el 8 de gener. Els comerciants han triat els llacs del món com a temàtica comuna de tots els viatges que se sortejaran i regalaran per premiar la fidelitat dels compradors en aquesta època d’alta activitat. Si més no, així esperen que sigui perquè el sector nota i admet una nova davallada en les vendes.

Ramon Villaret, de l’associació de comerciants Calella Centre Comercial, ha explicat al programa La Ciutat que el teixit local passa per un moment complicat després d’un 2017 que va donar clars símptomes de recuperació després de la crisi.

Està complicat. Va començar l’any 2008 amb una davallada molt important per a tothom i vam arribar així fins el 2017, quan va semblar que s’aturava. Però ara sembla que ha tornat a passar, ho hem notat nosaltres i es palpa a l’ambient. No sé a què es pot atribuir, potser a Internet.

Internet i les grans cadenes comercials, segons Villaret, s’han repartit el pastís de les vendes del Black Friday, que opina no ha funcionat pel conjunt de les botigues de Calella, que tampoc hi confien i hi aposten.

Davant d’això, esperen que la campanya de vendes del Nadal i Reis els sigui profitosa i tanquin l’any amb bones sensacions. Per incentivar-les, l’associació de comerciants aposta novament per la tradició del SumaQuilòmetres, enguany amb els llacs del món com a denominador comú de les destinacions a escollir. S’han dividit en quatre blocs, en funció de la distància i les condicions de l’estada, i per a cadascun d’ells se sortejarà un viatge per a dues persones.

Cal que s’ompli la butlleta de participació amb els adhesius que s’aconsegueixen comprant a les botigues associades. La quantitat segons l’import va a criteri de l’amo.

No tenim un tant establert per adhesiu. Hi haurà botiguer que serà molt generós i te’n donarà 10 per un fuet, i qui anirà a comprar un moble per la cuina, més car, i n’hi donarà dos. Va al seu criteri,però m’agradaria dir a tots que siguin generosos.

La campanya del SumaQuilòmetres s’allargarà fins el 8 de gener, data límit per entregar les butlletes de participació a les botigues. El sorteig es farà el dijous 17 de gener en un acte públic i que serà retransmès en directe per Ràdio Calella TV. També es regalaran 20 sopars per a dues persones.

Rejovenir la junta de Calella Centre Comercial

L’associació de comerciants ha expressat la voluntat de rejovenir la junta directiva amb noves incorporacions. Ramon Villaret ha dit aquest matí a la ràdio que els responsables actuals estan disposats a cedir el pas a noves generacions de botiguers que aportin idees fresques.

El jovent està com apàtic, pensant que no va amb ells, i a nosaltres ens falta gent, no perquè ja no en tinguem ganes. La majoria ja comencem a tenir els cabells blancs.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *