Calella busca captar més turisme belga, un mercat a l’alça

La fira Salon des Vacances de Brussel·les, a Bèlgica, va acabar ahir després de quatre dies intensos de reunions amb diversos turoperadors belgues amb l’objectiu de promocionar la nostra destinació.

IMG-20160208-WA0002Calella ha estat present una vegada més al Salon des Vacances a Brussel·les, una de les fires més importants per al mercat turístic centreeuropeu.

Calella ha estat present dins l’estand de la Diputació de Barcelona des d’on s’han distribuït també material de promoció turística tant a públic assistent com a professionals, fent promoció amb especial èmfasi en ‘Turisme Familiar’ i ‘Turisme Esportiu’.

L’any passat va créixer notablement el nombre de visites a la pàgina web www.calellabarcelona.com fetes des de Bèlgica. La majoria eren de gent de Brussel·les i Lieja.

El mercat belga actualment representa el 2,54% de les pernoctacions que acull Calella, cal tenir present que el 82 per cent dels belgues fan vacances fora del seu país i quan visiten Espanya, el 27 per cent ho fan a Catalunya. El turista belga valora molt positivament aquelles destinacions on és possible la pràctica del senderisme i cicloturisme, i aquest són, precisament –entre d’altres-, dos dels principals actius que Calella promociona en les fires de turisme.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *